Візитна картка







Автор: Мирошниченко Ірина Леонідівна
КЗ «Верхньотерсянська ЗОШ І-ІІІ ступенів»
Гуляйпільської районної ради Запорізької області
Освіта: вища
Спеціальність: російська мова і література
Кваліфікація: філолог. Викладач російської мови та літератури
Посада: вчитель російської мови та зарубіжної літератури
Стаж : 22 роки
Кваліфікаційна категорія: вища
Педагогічне звання: учитель-методист
Адреса: КЗ "Верхньотерсянська ЗОШ І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської районної рада; 70224, Запорізька область, Гуляйпільський район, с.Верхня Терса, вул. Центральна, 68


Моє педагогічне кредо                          














Учитель той, у кого вищу освіту мають не лише розум, а й серце.
Для того, щоб люди знаходили щастя в своїй роботі, необхідно три умови: робота повинна бути їм під силу, вона не повинна бути виснажливою і її обов’язково   повинен супроводжувати успіх. Д. Рескін
Завжди розмірковую:
Є сім чудес світу…
Є ще одне – дитина – Людина.
Пізнати, зростити, підготувати до життя – завдання вчителя

Розумію, що:
Учитель літератури – це не тільки фах, це стан душі.

Переконана, що:

Книга – це потужне джерело для розуму і серця, вона примушує нас думати, а отже не бути байдужими до себе і до тих, які поруч.
             
                           

              Моя методична проблема

Розвиток творчих здібностей учнів шляхов інтерактивних форм навчання на уроках зарубіжної літератури та російської мови в умовах ІКТ.
Педагогічне есе
 Наука, дидактика, методика…
Перегортаю сторінки фахових видань… цікаво… читаю й перечитую літературні твори, бо без знання художніх деталей, письменницького стилю не варто йти на урок літератури.
Періодика, методичні посібники, нормативні документи – переосмислюю, опрацьовую.
   Щось - запам’ятовую, інше – глибоко вивчаю, а цей матеріал переношу в свою практику, враховуючи особистісно-зорієнтовані знання, нахили, інтереси моїх учнів.
   Викладаючи літературу неодмінно консультуюсь з підручником історії, отримую інформацію, вчитуючись в матеріал з народознавства, порівнюю з іншими світовими шедеврами.
   Систематична самоосвіта, студіювання педагогічних видань, спілкування з учнями, з батьками, відвідування бібліотек, робота за комп’ютером.
Думаю, як зацікавити учня книгою. Адже сьогодні телеекран, монітор комп’ютера, дискотека…
   Впевнена, мене ніколи ніщо замінити не зможе.
   Я ж не просто розповідаю, пояснюю, я вступаю в живий контакт з учнем, я запрошую його до спілкування, даю можливість отримати душевне тепло. Переконана, діти чекають учителя, хочуть бачити його очі, чути голос, бачити тих, хто «залюблює» їх в мову, в літературу.
   Я ніколи не допущу своєї професійної некомпетентності. Щоб цього не сталося, я намагаюся підніматися сходинками майстерності. Фахові знання, набуті в університеті, постійно доповнюю. Вивчаю досвід своїх колег, прискіпливо відбираю родзинки з напрацювань учителів України. Створюю систему своєї роботи, впроваджуючи кращі здобутки відомих майстрів країни.
   Щоб проводити урок на науковому, методичному, виховному рівні визначила для себе пріоритетні напрямки, відпрацьовую їх.
   Дізналася, що є нова комп’ютерна програма – не дала собі спокою, опанувала її.
   Самовдосконалення, творчість – ось  те, до чого прагну.
    Книги, плани, уроки, поїздки, зустрічі…
   Складно, проблематично підтримувати себе на мажорній ноті.
    Я – оптиміст. Тому вірю в краще. Мрію про обладнаний кабінет за останнім словом науки, техніки.
   Мрію, мрію…
   Над Верхньою Терсою заходить сонце. Повільно ніч окутує своїми крилами моє село. Виходжу на вулицю, дихаю повітрям чистим, живим, і знову думаю…
   Дедукція, індукція, синтез, метод аналогії, занурення, мозковий штурм, методи рейтингу, незалежне тестування, індивідуальна робота, моніторинг…
   Засинаю, думаю…Упевнена, що у школі не повинно бути випадкових учителів. Я б запропонувала під час вступу до вузів із спеціальними предметами обовязково здавати екзамен на:
·        Любов до дітей;
·        Доброту та чуйність;
·        Толерантність;
·        Доброзичливість;
·        Відсутність користолюбства;
·        Комунікабельність;
·        Уважність;
·        Організованість;
·        Дисциплінованість.
А потім ще тестувала б випускників вузів, щоб переконатися, чи не розгубили ці моральні неоціненні надбання, чи віддадуть це дітям, чи виховають це у них. Таким я бачу учителя і до такого прагну.
   Учитель – це не просто професія, це стан душі.
   Ранок. Усі домашні справи виконую автоматично.
 «Треба…» - щось говорить чоловік.
 «Мамо,…» - звертається син.
  Відповідаю, допомагаю, підтримую. Дорога до школи. Знайомі обличчя. Клас, учні, дзвінок, у мене урок.
   Я живу…
   Це моє життя.






1 комментарий: